شرکت کامور ایستا سازه

شرکت کامور ایستا سازه
وبلاگی برای معرفی شرکت ساختمانی کامور ایستا سازه
طراحی های خلاقانه تختخواب

از این لحاظ آرامش های را دسته بندی کردم که قیمت اینگونه وسایل آرامشی آنچنان زیاد است و با درآمدهای قشر حتی متوسط همخوانی ندارد و نتیجتاً همان می شود که عرض کردم .

اما اگر با یک دید واقع بینانه و واقع گرایانه به موضوع مثلاً همین تختخواب بنگریم ، کاری که برایمان انجام می دهد ، این است که :

1-       تشک محل خواب ما را حدود 30 سانتی متر از کف بالاتر قرار می دهد .

2-      فضایی اختصاصی ایجاد می کند که مثلاً این محل ، محل خواب است و استفاده دیگری از آن نشود .

3-      وقتی که از خواب برمی خیزیم ، فقط کافی است که کمی آن را مرتب کنیم و نیازی به جمع کردن و انتقال رختخواب نیست . در واقع این موضوع شاید مهمترین و مفیدترین قسمت این مزایا باشد . چراکه در هنگام از خواب بیدار شدن ، بعد از یک استراحت طولانی مدت و کامل ( البته اگر زندگی های روزمره فعلی اجازه این چنین کاری را بدهد . اکثراً با قرص های آرام بخش و خواب این جور داروها به خواب می روند ) مدتی طول می کشد تا اعضای بدن برای شروع یک فعالیت روزانه ، آماده شوند و جمع کردن رختخواب هم درست در همین زمان روی مدار قرار گرفتن اعضای بدن ، باید اتفاق بیفتد و این باعث می شود که در شروع یک روز دیگر ، احساس خوشایندی برایمان ایجاد نکند .

از آنچه که در بالا بدان اشاره گردید ، در می یابیم که اگر بتوانیم ، وسیله ای را بعنوان یک تختخواب فراهم کنیم ، برای آرامش و آسایش ما مفید خواهد بود . اما اگر بخواهیم این تختخواب را تعریف کنیم ، خواهیم داشت :

 «تختخواب وسیله ای است که حریمی برای محل خواب ایجاد می کند و این محل را با تغییر ارتفاع ایجاد کردن در کف اتاق ایجاد می کند» .

حالا که وسیله ای بنام تختخواب تعریف شد ، بجای پرداخت هزینه ای گزاف ، می توان آن را خیلی ارزان با یک دید فنی و زیبایی که مطابق سلیقه مان باشد ، خودمان بسازیم . در تصاویری که در زیر می آید ، دقت کنید . هم تختخواب هایی برای منازل گرانقیمت میلیاردی را در تصاویر می بینید و هم تختخواب هایی برای منازل کوچک .

 

البته همین تختخواب هایی که برای منازل کوچک می بینید را اگر بخواهیم بخریم ، قیمت هایی دارند که برق از کله و همه جایمان می پراند . در یکی از این تصاویر تختخوابی با استفاده از همین چوبهای مصنوعی MDF را ملاحظه می کنید که بصورت آکاردئونی است و وقتی که جمع می شود ، بسیار کوچک خواهد بود .  اگر بخواهید خودتان چنین تختخوابی بسازید ، شاید هزینه آنچنانی برای شما نداشته باشد ولی برای امتحان بروید قیمت کنید که یک چنین تختخوابی را چقدر می فروشند . در صورتیکه ساختن آن نه زیاد وقتی می گیرد و نه هزینه آنچنانی در بر دارد . در واقع قیمت زیاد آن باید برای حق اختراع یا ابداع آن باشد که همان سازنده انبوه آن نیز آنرا از روی نمونه ای ، کپی کرده است .

بعلت کوچک شدن مساحت آپارتمانها ، روشهای نوینی ابداع گردیده بنام تختخوابهای تاشو و با نامهای تجاری مثلاً کم جا . که با قیمتهای آنچنانی در بازار فروخته می شود و در کشور ما هم اینگونه تختخواب ها را از روی نمونه های خارجی کپی می کنند . پیچیده ترین آنها را نیز هرکس دید فنی داشته باشد ، خودش می تواند بسازد .

تصاویر را ببینید . شاید از این تصاویر ایده هایی بگیرید برای همه چیز و ....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای معرفی شرکت کامور ایستا سازه ؛ شرکتی ساختمانی و پیمانکاری ، مجری حقوقی با توانائیهای کاری در بخش صنعت ساختمان و کلیه کارهای سیویل ، بازسازی و مقاوم سازی ساختمانهای مسکونی و اجرای پروژه های صنعتی می باشد . البته در لابلای مقالات تبلیغی و گزارش های مربوطه ، مقالاتی در رابطه با فنون اجرایی و مدیریتی و فنی کارهای مرتبط برای کمک به همکاران و دانشجویان رشته مهندسی عمران و سایر رشته های مرتبط ارائه خواهد شد .


پیوندهای همکار

صفحات مخصوص
پیوندها

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : بخش کامپیوتر شرکت کامور ایستا سازه